finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

wake up it's raining and it's monday

Kategori: Dagbok

Var helt slut i huvudet efter jobb, vi har haft kaos idag på grund av ett akut problem som gjort att vi blivit helt nerringda. Jag hade sån kortslutning i huvudet till slut att jag började mumla om att jag glömt ta på mig bältet.
 
Men trotts det kände jag att jag behövde gå och träna för att bevisa för mig själv att jag inte fegade ur bara för att jag var lite trött. På med färgglada kläder och till gymmet bar det av för att slåss med alla andra som hade måndagsångest! Jag var helt nollställd på vad jag skulle träna så det blev biceps triceps och mage. Jag kan inte lyfta armarna så det funkade nog. Tur jag ska på massage på onsdag (yaaaaayyyy) för jag är rejält stel i axlarna!
 
Imorgon ska jag på after work (äntligen) på kvällen och avtacka en kollega som slutar, det ska bli superkul att få komma ut och snacka massa skit och skvallra lite. Dessutom ska jag bli bjuden på lunch så det blir mycket ute-ätande imorgon.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: