finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

booooring

Kategori: Dagbok

Är sjukt träningssugen och trött på att sitta här. Om jag tar ipren så mår jag OK, och med näsdroppar och halstabletter så kan jag gå till jobb imorgon. Jag skulle egentligen shoppat denna helgen, har inga jeans som passar längre, och behöver mer träningskläder. Har gått ner någon storlek och tappar alla kläder inklusive mina träningstights. Men det är en härlig känsla!
 

Kommentarer

  • Kim säger:

    ajjjj vad grymt! tusen gånger bättre än vågen :D grattis!! och salladen ser redigt god ut

    2013-02-19 | 17:31:29
    Bloggadress: http://mellowinspiration.tumblr.com

Kommentera inlägget här: