finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

dag 61

Kategori: Dagbok

Humöret lite bättre idag, även om jag är jättesömnig av någon anledning. Sover alltid 7-8 timmar minst på arbetsdagar men jag är lite rastlös på nätterna, kan vara för högt koffeinintag under dagarna! Får prova dra ner på läsken. 
Känner mig stark och har träningslust men svårt att finna tiden. Mitt gym är fortfarande proppfullt med nyårslöfte-brudar som läser tidningen, pratar i mobil, speglar sig, kollar på TV och skvallrar. Får kanske prova ett annat gym ikväll, se var det är mindre folk så man kan träna utan väntetid. Sjukt frustrerande när man VILL träna och känner sig stressad av allt folk runt om.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: