finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 113

Kategori: Dagbok

Mycket mat denna veckan. Ätit ute och varit iväg osv, plus på vågen såklart. Men upp på hästen igen! 
 
lördag 26/1: frukost 3 frallor, lunch korv med bröd, kanelbulle, middag kyckling med parmaskinka, sallad, gräddsås och potatis, kladdkaka med glass och daim
Kalorier: 2300
 
söndag: frukost 2 frallor, lunch kyckling med potatis,sallad och lättdressing, fika kladdkaka med glass, middag 2 piroger
Träning: 25 min löpning
Kalorier: 1667
 
måndag konferens: frukost drickyoghurt, surdegsbröd, lunch oxgryta med potatis, fika kaka, middag Löjrom med gräddfil och bröd osv, Reninnanlår med potatis, jordärtskocka osv, Hjortron med savarain och mandelkräm. 1 glas vitt vin, 2 coca cola
Kalorier: 2200
 
Tisdag konferens: frukost bröd, yoghurt, juice, prinskorv, ägg, bacon, lunch halv kycklingfile med paprika och sås, fika kaka, kvällsmat kex
Träning: 30 min core, armar, axlar, rygg, rumpa, 30 min powerwalk/jogging
Kalorier: 800
 
Onsdag: frukost banan, fralla, protein meal, lunch färskpasta med tomat & baconsås, semla, middag mozarella pizza, M&M peanut
Kalorier: 2800
 
Torsdag: frukost banan + macka, lunch ciabatta med räkor och ägg, fika choklad, kvällsmat 2 mackor
Träning: 40 min intervaller
Kalorier: 1274
  
Fredag: frukost banan + protein meal + fralla med ost, middag fullkornsspaghetti med köttfärsås, fika lösgodis
Träning: 40 min intervaller
Kalorier: 2600
 
Dagens vikt: 88,7
Minus från förra v: +1,1 kg
Kvar till delmål 4: 1,7 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: