finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 114

Kategori: Dagbok

Lördag 2/2: frukost 3 frallor, mellanmål äpple, middag kycklinggryta med ris, fika cola och choklad
Träning: 45 min intervaller, 10 min spinning, 1 h långpromenad
Kalorier: 1400
 
Söndag: Frukost fiberhavregrynsgröt med mjölk och äppelmos, lunch 2 mackor, mellanmål pucko, middag kasslergratäng, fika ballerinakex
Träning: 30 min intervaller, 5 min mage
Kalorier: 1537
 
Måndag: frukost naturdiet + banan, mellanmål äpple, lunch kasslergratäng, middag kasslergratäng, fika toscabulle + snickers
Kalorier: 2381
 
Tisdag: frukost banan + naturdiet, lunch kasslergratäng, mellanmål lättkesella med mandlar, kvällsmat 1 macka med ost och salami
Träning: 30 min intervaller, 10 min rygg + bröst
Kalorier: 962
 
Onsdag: frukost 2 mackor + naturdiet, lunch kasslergratäng, mellanmål banan, middag korvgryta med potatis
Träning: 35 min intervaller, 5 min mage
Kalorier: 972
 
Torsdag: frukost 2 mackor + naturdiet, lunch korvgryta med potatis, middag pasta bolognese, fika toscabulle + mörk choklad
Kalorier: 2255
 
Fredag: frukost 2 mackor + naturdiet, lunch pastasallad med fetaost och bröd + cola, middag fiskgratäng, fika choklad
Träning: 65 min intervaller
Kalorier: 1265
 
Dagens vikt: 87,4 kg
Minus från förra v: -1,3 kg
Kvar till delmål 4:  0,4 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: