finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 115

Kategori: Dagbok

Har äntligen nått delmål 4, och sätter delmål 5 att komma under 85 kg! Då har jag BMI normalvikt och är oficiellt i hamn. Kommer givetvis inte sluta för det men mitt slutmål har hela tiden varit att nå normalt BMI, även om jag inser att muskler rubbar hela teorin om BMI. Känner att jag vill gå ner lite till och det kommer säkert ta tid. Har inte något tydligt mål att bli sjukt vältränad eller nåt sånt, jag vill bara må bra och känna mig självsäker i min egen kropp. 
 
Lördag 9/2: frukost 3 frallor, lunch natur diet shake, middag blodpudding med bacon och lågkalori lingonsylt, fika godis 
Träning: 25 min ben + rumpa, 30 min spinning
Kalorier: 1716
 
Söndag: frukost röd grapefrukt, turkisk yoghurt med pauluns musli, kokos, hasselnötter, linfrön, bär, 2 kokta ägg, lunch, middag blodpudding med bacon och lågkalori lingonsylt, fika scone + godis
Träning: 30 min axlar, rygg, armar, bröst, 30 min spinning
Kalorier: 918
 
Måndag: frukost natur diet + banan, lunch 2 knäcke wasa sport med avocado, grönsakssoppa, middag hemmagjord hamburgare
Kalorier: 1400
 
Tisdag: frukost grov macka + natur diet + äpple,  lunch falafelrulle, fika semla, middag hemmagjord hamburgare
Träning: 20 min spinning, 5 min crosstrainer, 10 min mage
Kalorier: 1260
 
Onsdag: frukost natur diet + 2 mackor, lunch grönsakssoppa + turkisk yoghurt med honung och valnötter, fika kaka, middag fullkornsspaghetti med köttfärssås
Träning: 30 min spinning
Kalorier: 1120
 
Torsdag: frukost natur diet + banan + fullkornsbröd, mellanmål äpple, lunch knäckebröd med makrill, turkisk yoghurt med honung, kokos och valnötter, fika kanelbulle, middag 2 gorbys piroger, fika marabou
Kalorier: 2500
 
Fredag: frukost 2 frallor, juice, middag kycklingwook med cashewnötter och nudlar, fika glass med bär, karameller
Kalorier: 1652
 
Dagens vikt: 86,6 kg
Minus från förra v: -0,8 kg
Kvar till delmål 5: 1,6 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: