finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 116

Kategori: Dagbok

Var som sagt sjuk första dagarna och träningen avstannade. Men det har gått bra ändå, drog ner på kalorierna mitt i veckan och körde på med träningen i slutet.
 
Lördag 15/5: frukost 3 frallor, lunch natur diet, middag vegetariska minivårrullar, fika lösgodis
Kalorier: 1745
 
Söndag: frukost 2 frallor, middag halv grillad kyckling + vitlöksbaguette, kvällsmat nötter + grapefrukt
Kalorier: 1622
 
Måndag: frukost 1 fralla, äpple, natur diet, lunch halv grillad kyckling, mellanmål grapefrukt + grovt bröd med leverpastej, middag kräftsallad med avocado och ägg, kvällsmat turkisk yoghurt med honung och valnötter
Kalorier: 1713
 
Tisdag: frukost turkisk yoghurt med honung och valnötter, mellanmål banan, lunch ost och broccolipaj + coca cola, middag gulasch soppa + 1 kokt ägg med knäcke, kvällsmat lätt kvarg med jordnötssmör och bär.
Träning: 20 min spinning + 15 min core + rumpa
Kalorier: 891
 
Onsdag: innan träning banan, frukost surdegsbröd med kokt ägg, lunch gulaschsoppa, fika semla, middag ärtsoppa med senap, kvällsmat turkisk yoghurt med honung och valnötter
Träning: 15 min spinning, 30 min ben & rumpa
Kalorier: 900
 
Torsdag: frukost 2 mackor med ost och skinka, mellanmål banan, lunch nudlar + 1 ägg, mellanmål kaka + äpple, middag lätt chorizo + vitlöksbröd, fika choklad
Träning: 40 min spinning + 15 min bröst, rygg, armar, axlar, core
Kalorier: 1723
 
Fredag: frukost lätt kvarg med bär + macka med ägg, lunch kinamat med friterade räkor, fika choklad, övrigt: 2 cider
Träning: 30 min spinning
Kalorier: ca 2400
 
Dagens vikt: 85,8 kg
Minus från förra v: -0,8 kg
Kvar till delmål 5: 0,8 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: