finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

personligt rekord

Kategori: Dagbok

Gav mig fan på att maxa träningen idag, drog direkt efter jobb och hade turen att få ett löpband. Smällde mig själv i ansiktet och värmde upp, peppade mig själv att jag skulle slå mitt personliga rekord oavsett vad. Slog det med liten marginal men jag gjorde det iaf. Körde skiten ur mig 1 km, hämtade andan 200 meter, körde 800 meter till och bara tänkte "stå ut stå ut stå ut stå ut" men fick desperat hämta andan 200 meter igen, och sen köttade jag på högre hastighet sista sträckan! Trodde jag skulle dö typ. Tjejer tittade snett efteråt, jag såg ut som att jag hade duschat med kläderna på, som det alltid gör när jag köttar. De flesta verkar va där för nån skönhetstävling som jag antagligen helt missat memot om ?
 
 
 

Kommentarer

  • Elin Wennemyr säger:

    Det är löjligt att en ska vara snygg och pryd på jobbet. Vill man ha resultat så får en slita också. Bra jobbat! :)

    2013-02-08 | 10:25:35
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se/
  • Elin säger:

    Så är det för mig också när jag tränar, jag ser ut som en tomat som precis klivit ut ur duschen.. typ ;)

    2013-03-12 | 09:48:52
    Bloggadress: http://egillberg.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: