finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

working late

Kategori: Dagbok

Tror jag ska börja planera min träning bättre. Till exempel 2 dagar nederkropp och 2 dagar överkropp, resten ren kondition. Eller någon liknande struktur! Jag kan ju inte alltid bestämma hur mina veckor ser ut och när jag kan träna. Nu känns det mest som att jag tar de maskiner som är lediga, de maskiner jag kan, och i många fall kör bara kondition för att jag inte har så mycket tid (och jag vill ju hellre förbränna än bygga om man bara har 30 min på sig). Idag körde jag ett morgonpass med 5 ben-övningar och 2 glutes (röv) i 3 x 15 reps och lite spinning på det. Jag va helt dyngsurt svettig när jag va klar. Skönt att känna hur även styrketräning höjer pulsen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: