finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

4 dagar utan red bull

Kategori: Dagbok

Har klarat mig 4 dagar nu utan red bull. Det är inte svårt att sluta, men svårt att motså suget när man är riktigt törstig och trött efter gymmet. Då är det bästa som finns att korka upp en iskall redbull och bara halsa den!
 
Stämningen blir bara värre på jobb och jag får ont i magen av att vara där. Jag blir systematiskt utfryst, pikad och nedvärderad. Jag påverkas givetvis av det, mest för att jag undrar varför jag blivit utvald till offrret? Men jag inser att en vuxen människa som håller på sådär inte kan må bra själv. Jag försöker VERKLIGEN att bara skaka av mig det och be the bigger person. Jag har inte gjort något fel på jobbet utan det är strikt personangrepp. Men när semestern är över och vi är fler på kontoret så lär väl det värsta släppa och hon får annat att tänka på. 
 
När jag kom hem tog jag på mig mina färggladaste träningskläder för att pigga upp mig själv. Har haft mensvärk som fan och det hjälper lite för stunden att springa, så jag körde ett hårt cardio pass idag också. Det känns skönt att vara på gymmet, jag passar in och ingen är ute efter att håna mig. Alla är där av samma anledning och det är en väldigt positiv stämning. Jag kan fokusera på uppgiften framför mig och rensa huvudet från allt skit. Efteråt pumpar endorfinerna och man är glad och nöjd med passet.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: