finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Handygirl

Kategori: Dagbok

Hade verkligen ingen lust att träna ikväll. Det slog mig plötsligt att det va fredag och att jag inte har något speciellt planerat i helgen. Satt i soffan efter jobb och blev seg efter maten. Men bestämde mig för att dra till gymmet i alla fall. Vad vinner jag på att vila när jag har planerat överkroppspass? Hade riktigt bra tryck i musklerna och det blev ett bra pass ändå, kan knappt lyfta armarna nu! That's gonna hurt tomorrow.
 
Har köpt mina första egna verktyg idag och ska försöka skruva ihop mitt nya köksbord med klaffar. Är lite irriterad på min våg, kanske borde byta batteri. Igår visade den 83,1 och idag 84,1. Gymmets våg visar 75 men den litar jag inte på heller. Jag bara funderar på hur det kan skilja ett helt kg på 1 dygn? Jag väger mig alltid direkt på morgonen, med bara underkläder.
 
 

Kommentarer

  • Kimpaaaaa säger:

    Seriöst, skit i siffran på vågen, den säger inte ett skvatt Madde. Kan vara vattenvikts-skillnader, svullnader, massa orsaker som inte gör rättvisa alls.

    throw it out yo!

    2013-07-05 | 21:54:32
  • Kimpaaaaa säger:

    (och ja gymets våg e fucked up! man ba......gick jag ner 7 kg i morse?? dom har nog meckat med den haha)

    2013-07-05 | 21:56:57

Kommentera inlägget här: