finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

I just had the worst day

Kategori: Dagbok

Har haft en RIKTIGT pissig dag! Började med att jag fick 800 spänn i böter på bilen. Följt av att jag fick besked från min cellprovstagning att jag har cellförändring på livmoderstappen och måste på återbesök. Om det vill sig riktigt illa måste jag opereras (deja vu anyone????????!!!!). Jag är så jävla trött på det här nu. Give me a fucking break. Här kämpar man för att bli hälsosam men livet bara pissar en i ansiktet?
 
I eftermiddag var jag på en hälsoundersökning som jobbet bekostar. Fick ta blodprover och göra ett konditionstest samt svara på en massa frågor om min livsstil. Allt såg bra ut fysiskt och jag har 4 av 5 i kondition/syreupptagning (3 är godkänt, 5 är elitidrottare).
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: