finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 136

Kategori: Dagbok

Börjar må bättre nu och kan nog träna imorgon. Veckan har varit äckligt lat, men på något sätt har jag ändå gått ner lite i vikt. Antar att min ämnesomsättning fortfarande är hög även om jag inte tränat på några dagar. Var iförsig nere på 83,0 igår men syndade och firade semestern med skräpmat.  Jag säger bara FYFAN vad jag kommer kötta gymmet kommande vecka! Jag ska åka på sol & bad semester om 1 vecka och vill försöka förbättra bikiniformen in i det sista. (Who am I kidding, vilken bikiniform? lol) Dagens projekt är storstädning, vaknade innan kl 9 och kände den vanliga stressen. Känns som en vanlig helg, har inte fattat att jag är långledig! Ikväll blir det förmodligen utgång, kan inte ens minnas sist jag var ute!
 
Lördag 6/7: frukost frallor + läsk, lunch fullkornsspaghetti med köttfärsås, fika glass, middag lammbog med tzatziki och nypotatis, kvällsmat ölkorv, vaniljbullar
Kalorier: 3000
(Träning: 40 min cardio)
 
Söndag: frukost fiberhavregrynsgröt med äppelmos och mjölk, vaniljbullar, efter träning swebar, fika kaka, middag bananapancakes med sylt, fika mörk choklad
Kalorier: 2000
(Träning: 1 h underkropp)
 
Måndag: frukost surdegsbröd med ägg, lunch banan + drickyoghurt, middag korvstroganoff med ris, fika glass+ choklad
Kalorier: 1500
 
Tisdag: frukost  swebar, lunch korv stroganoff med ris, morötter, middag korv stroganoff med ris, glass + hemmagjort granolagodis
Kalorier: 2400
 
Onsdag: frukost fralla med ägg, lunch korv stroganoff med ris, mellanmål digestive utan socker, middag fryspizza, fika glass
Kalorier: 2450
 
Torsdag: frukost surdegsbröd, lunch pastasallad med fetaost, fikas snickersglass, cola, swebar, middag blodpudding med bacon, fika choklad
Kalorier: 2650
 
Fredag: frukost surdegsbröd, mellanmål frukt + cola, lunch hamburgare, middag falafelrulle + läsk, fika chokladboll, digestive utan socker
Kalorier: 2200
 
Dagens vikt: 83,6 kg
Från förra v: -0,5 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: