finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 137

Kategori: Dagbok

Nåja, jag får väl nöja mig med att bikinivikten ligger på 83,4 kg. Om några dagar åker vi och listan med to do blir längre och längre! Det viktigaste är avklarat iaf, passet har kommit och jag har betalt räkningarna. 
Det kommer inte komma något matschema på bloggen nästa vecka eftersom jag inte kommer va hemma och förmodligen inte kommer ha så mycket tillgång till internet heller. Jag tänker verkligen inte räkna kalorier på min solsemester! Men några andra inlägg kommer dyka upp om jag får möjlighet! 
 
Nu ska jag dra till gymmet trotts att det är 24 grader i skuggan och jag hellre hade legat på stranden. Jag kommer få gott om tid till stranden om några dagar.
 
Lördag 13/7: frukost frallor, lunch turkisk yoghurt med granola, middag sallad med avocado, fetaost, bönor, fest bacardi + godis
Kalorier: 2300
 
Söndag: frukost frallor med leverpastej, läsk och chokladmjölk, godis, middag bröd med grillad kyckling, glass
Kalorier: 3000
 
Måndag: frukost frallor + turkisk yoghurt med granola, mellanmål nötter + glass, middag kyckling i libenesiskt bröd, fika glass, kvällsmat turkisk yoghurt med granola och hasselnötter
Kalorier: 2300
(Träning: 1,5 h överkropp)
 
Tisdag: frukost frallor med leverpastej, fika muffin, lunch pommes, middag spaghetti köttfärsås
Kalorier: 2300
(Träning: 45 min cardio)
 
Onsdag: frukost fiberhavregrynsgröt, lunch smoothie (kvarg, jordgubbar), middag fullkornspaghetti med köttfärssås, kvällsfika digestive kex utan socker
Kalorier: 1100
(Träning: 1 h underkopp)
 
Torsdag: frukost 2 ostfrallor, mellanmål ballerina kex + glass + cola, middag kycklingsallad med vitlöksbröd, efter träning smoothie, fika choklad
Kalorier: 3000
(Träning: 50 min cardio)
 
Fredag: frukost frallor, middag våffla, langos med räkor, vaniljmunk, cola, kvällsmat salami med kex
Kalorier: 2150
 
Dagens vikt: 83,4 kg
Från förra v: -0,2 kg
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: