finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

party party

Kategori: Dagbok

Var ute och dansade inatt! Nattklubben som vi alltid gick till i gymnasiet har öppnat igen och musiken var lika grym som jag kom ihåg den! Känner mig lite seg idag mest för att jag sov så dåligt men jag tror jag ska prova en mjukstart på gymet ikväll. Måste ju inspektera den där boxningssäcken! Är nästan återställd från förkyldningen nu. 
Smart som man är upptäckte jag att mitt pass utgår imorgon, crap, måste till polisen och skaffa nytt imorgon så jag kommer iväg på semester. Iförsig ska det väl räcka med körkort inom europa, men jag har fått visa pass när jag åkt till Polen och Schweiz, vad jag kan minnas. Jag har aldrig sett nån som bara visar körkort?
 
Puss på alla läsare!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: