finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Snart semester

Kategori: Dagbok

Har druckit enorma mängder te, knaprat alvedon, halstabletter och nässpray. Jag känner mig bättre ikväll och känner på mig att jag kan träna om några dagar. Jag fick nyss höra att de satt upp en boxningssäck på gymmet och jag är eld och lågor!! Semestern är räddad! Snart kommer de komma på att jag bor på gymmet och kräva mig på hyra ;) Undrar om de kan neka en medlemsskap för att man sliter för mycket på utrustningen?
 
Imorgon är sista arbetsdagen innan FEEEEM veckors ledighet, och jag har lovat att ta med en hund imorgon. Jag har haft med mig nån av dom någon timme här och där mest för att vi inte har så mycket att göra nu på sommaren, och då har jag en bra anledning att gå och prata med folk på andra avdelningar, så slipper jag vara på min egen! De flesta tycker att det är jättegulligt när man dyker upp med en liten hund och förgyller deras arbetsdag.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: