finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

tråkigt

Kategori: Dagbok

Förkyldningen har brutit ut och jag känner mig allmänt slemmig, hängig och hostig. Saknar gymmet självklart. Undrar nästan om gymmet kommer höra av sig och fråga om jag lever? De borde sakna mig! Jag tillhör väl inventariet efter bara 2 månaders medlemsskap. Men de kanske bara är glada att jag inte svettar sönder deras parkettgolv några dagar. Jag var tvungen att lägga mig och sova nån timme efter jobb. Hoppas jag blir frisk snabbt.
 
 

Kommentarer

  • Kimpaaaaa säger:

    haha typ som i Vänner när Rachels bank ringer henne och är oroliga pga "ovanliga aktiviteter" på hennes konto när hon inte köpt nått på ett tag xD

    2013-07-11 | 13:35:45

Kommentera inlägget här: