finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 130

Kategori: Dagbok

Lördag 25/5: frukost 2 frallor, lunch chili con carne, fika lösgodis, middag nötfärsbiff med potatis, vin + bacardi
Träning: 25 min jogging, 1 h underkropp
Kalorier: 1500
 
Söndag: frukost ostfrallor + bulle, fika lakrits, middag biff med sötpotatis,paprika och surdegsbröd
Kalorier: 1786
 
Måndag: frukost 2 mackor med biff, mellanmål banan, lunch kycklingwrap med fetaost och hummus, efter träning banan + swebar + nötter, middag ciabatta
Träning: 30 min jogging, 30 min kondis
Kalorier: 1535
 
Tisdag: frukost halv ciabatta, mellanmål banan + swebar, lunch biff med sötpotatis, fika kakor, middag kycklingwrap med fetaost och hummus, 1 rostad macka, smoothie med björnbär
Träning: 30 min jogging, 5 min roddmaskin
Kalorier: 1817
 
Onsdag: frukost macka, mellanmål swebar, lunch kalkon + nyponsoppa + banan, mellanmål choklad, middag grillad kyckling med sötpotatis, kvällsmat grekisk yoghurt med färska hallon + en rostad macka
Träning: 1 h överkropp, 20 min jogging + 2,5 h promenad
Kalorier: 170
 
Torsdag: frukost kesella citrus + surdegsbröd, fika M&M peanut + annanas kaka, lunch fullkornslasagne, kvällsmat rostmackor med ägg
Träning: 3 h promenad
Kalorier: 1572
 
Fredag: frukost banan + nyponsoppa, fika toscabulle, lunch pastasallad med bacon och fetaost,middag fullkornslasagne, fika lösgodis
Kalorier: ca 2600
 
Dagens vikt: 83,5 kg
Minus från förra v: -0,6 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: