finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 133

Kategori: Dagbok

Ehm ja inte den bästa invägningsdagen, morgonen efter midsommarafton! Var på klassisk midsommar middag hemma hos min barndomsvän som kom hem från Nya Zeeland i veckan. Nästa vecka flyttar hon till Norrköping så det är bäst att försöka hinna träffa henne nu.
 
Lördag 15/6: frukost ostfrallor, efter träning swebar, middag 2 chiliburgare med guacamole, fika lösgodis
Träning: 30 min jogging, 30 min crosstrainer, 5 min spinning
Kalorier: 2200
 
Söndag: frukost drickyoghurt, lunch 2 chiliburgare med guacamole, fika kanelbulle, efter träning proteinbar, kvällsmat banan + kesella citrus
Träning: 30 min jogging, 10 min spinning, 10 min crosstrainer
Kalorier: 1170
 
Måndag: frukost swebar + päron, luch fullkornslasagne, mellanmål swebar, middag falafelrulle med fetaost, efter träning grov macka med kalkon + kvarg med bär
Träning: 7 min crosstrainer, 25 min jogging, 10 min mage
Kalorier: 1200
 
Tisdag: frukost 1 macka + swebar, lunch fullkornspastasallad med bacon, fetaost och avocado, efter träning färskpressad juice, middag spicy köttfärsröra i fullkornstortillabröd med grönsaker, fika mörk choklad
Träning: 45 min underkropp, 10 min crosstrainer
Kalorier: 1660
 
Onsdag: frukost kesella citrus, mellanmål banan, lunch köttfärsröra i fullkornstortillabröd med grönsaker, fika mörk choklad + proteinbar, middag subway 15 cm, kvällsmat 1 grov macka + grekisk yoghurt med valnötter
Träning: 15 min crosstrainer, 15 min jogging, 15 min spinning
Kalorier: 1900
 
Torsdag: frukost surdegsbröd + choklad, mellanmål banan, middag köttfärsröra i tortillabröd, fika chilinötter, chokladboll + lösgodis
Träning: 50 min överkropp, 15 min crosstrainer
Kalorier: 3000
 
Fredag Midsommar: frukost ostfrallor, middag köttbullar, lax, ägg, fullkornsbröd, potatis, gräddfil, sill, cider, efterrätt jordgubbar med glass och grädde, chips, godis
Kalorier: ca 2600
 
Dagens vikt: 84,9 kg
Från förra v: +1,3 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: