finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mer energi

Kategori: Dagbok

Nu när jag lagt om min diet till att äta lite mer kalorier (och inte räknar bort hur mycket kalorier jag förbränt) så känns det mycket bättre! Jag känner stor skillnad, kroppen gottar sig på den extra energin. Jag är inte tjurig och hungrig hela tiden och jag känner ingen hets över att kaloribanken ska ta slut efter halva dagen. Planen är att ligga runt 2200 kcal/dag och fortsätta träna 5-6 dagar i veckan. Jag kommer köra det passet jag känner för och har tid till, men försöka hålla mig till vartannat pass cardio vartannat pass styrka. Jobb drar ner rejält i tempo nu i sommar och då kommer jag få mer tid att koncentrera mig på träningen. 
 
Idag har jag åkt lite ärenden, passade på att svänga inom stadium+ och hittade 2 sköna löpartights och en snygg vattenflaska. Finns inget bättre än att träna med nya kläder! Tittade på nya skor också men orkade inte bestämma mig. Priserna är ju rätt saftiga och då vill man verkligen att det ska vara "rätt" skor.
 
Grekisk yoghurt med passionsfrukt och kokosflingor! Nåt av det godaste jag ätit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: