finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

run from it

Kategori: Dagbok

Stack till gymmet kl 7 och sprang, kände att det kunde bli en bra dag. Tills jag kom till jobb och insåg att detta skulle bli en tuff dag! Va arg som ett bi. Sen fick jag ytterligare ett besked som slog undan fötterna på mig, veckan, året möjligtvis livet blev genast sämre. Det kan lösa sig men vi får se. Och efter det gick det mesta fel. När jag äntligen kom hem till min nystädade lägenhet som jag lämnat i perfekt skick, så var den dekorerad i papper och smuts, och ser ut som ett bombnedslag med cement och verktyg. Halleluja!
Hormonerna löper amok i min kropp med denna omställning av nya p piller och jag vill bara banka skiten ur något och sen böla ner hela stället.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: