finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

The day my world stopped

Kategori: Dagbok

Idag har jag varit iväg med jobb på planeringsdag. Blev frallor, restaurang, rabarberpaj och en hel del sol.
När jag kom hem prioriterade jag faktiskt en sak över träning: att åka till kyrkogården och sätta blommor på min mammas födelsedag. Satt där en stund, gick en sväng och kom ihåg hur vi gått tillsammans hand i hand på just den stigen mellan förslamlingshemmet och kyrkan när jag va 5 år och ivrig att börja skolan så jag skulle få lära mig läsa och skriva. Känns galet att det var över 8 år sedan hon dog. Vet inte hur jag klarat mig utan henne men på något sätt har jag överlevt ändå.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: