finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Måndag

Kategori: Dagbok

Lång dag på jobb, mycket att göra. Kom hem vrålhungrig, gjorde mat, satt och funderade på att ta en vilodag. Kollade på mitt kaloriintag, stack till gymmet och svettades. 
Är bara sjukt hungrig varje dag. Trött på att inte få äta vad jag vill.
Det tar udden av det härliga med maten att jämnt tänka på kalorier och hur mycket jag måste träna för att kunna äta vad jag anser är normalt. Jag kan omöjligt äta en mättande frukost, lunch, mellanmål och middag utan att behöva träna "galet mycket" för att kompensera. 
Men självklart kan jag inte bara släppa kontrollen och gå upp i vikt igen. Jag måste ju fortsätta hur jobbigt det än känns.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: