finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 117

Kategori: Dagbok

Tycker jag har skött mig bra denna veckan och verkligen lagt fokus på intensiva träningspass. Har träningsvärk överallt! Kalorierna har också legat bra hela veckan men vikten står nästan still. Jaja, next week maybe!
 
Lördag 23/2: frukost 3 frallor med korv + kexchoklad, lunch 1 fralla med korv, middag hamburgare med pommes,  fika M&M
Träning: 30 min intervaller + 30 min ben & rumpa
Kalorier: 1825
 
Söndag: frukost lätt kvarg med honung och valnötter, lunch scone + kaka, middag kött med potatis och sås, kvällsmat cashewnötter
Kalorier: 1700
 
Måndag: frukost banan + yoghurt + juice, mellanål knäckebröd, lunch kalops med potatis, morötter och rödbetor, fika choklad, middag kött med potatis och sås, fika kaka + nötter
Träning: 35 min spinning, 40 min powerwalk
Kalorier: 1226
 
Tisdag: frukost juice, macka, mellanmål äpple, lunch ost & broccoli paj, fika kakor, middag köttsoppa, kvällsmat turkisk yoghurt med honung och valnötter
Träning: 35 min överkropp
Kalorier: 1280
 
Onsdag: frukost natur diet bar + banan, lunch halv grillad kyckling, fika kaka, middag spaghetti bolognese, fika kakor
Träning: 30 min spinning
Kalorier: 1057
 
Torsdag: frukost lätt kesella med bär, 2 mackor med ägg, mellanmål banan, lunch halv grillad kyckling, fika cola + muffin, middag fullkornsspaghetti med köttfärssås
Träning: 35 min simning
Kalorier: 1052
 
Fredag: frukost nutrilett bar, mellanmål choklad, lunch pucko + 2 frallor med ost, middag fullkornsspaghetti med köttfärsås
Kalorier: 1814
 
Dagens vikt:  85,6 kg
 
Minus från förra v: -0,2 kg
 
Kvar till delmål 5: 0,6 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: