finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 118

Kategori: Dagbok

Lördag 2/3: frukost banan + 2 frallor med ost, middag 4 tacos, fika 2 nävarchips + 3 glas coca cola
Träning: 35 min intervaller, 40 min underkropp
Kalorier: 1232
 
Söndag: innan träning 1 kokt ägg, frukost turkisk yoghurt med musli, 1 fralla med ost, grapefrukt, middag 4 tacos, kvällsmat 1 sportnäcke med 1 kokt ägg, 2 sesamkakor, 2 bitar mörk choklad
Träning: 40 min överkropp + 15 min spinning
Kalorier: 943
 
Måndag: frukost banan + naturdiet shake, mellanmål 2 sesamkakor, lunch soppa + knäckebröd med ost + 2 bitar mörk choklad, mellanmål äpple, efter träning whey protein med mjölk, middag fullkornscouscous med kyckling thai curry med paprika och chili, fika mörk choklad
Träning: 40 min spinning
Kalorier: 946
 
Tisdag: frukost naturdiet shake, banan + 2 sesamkakor, lunch fullkornscouscous med kyckling thai curry, fika gifflar, mellanmål äpple, kvällsmat 3 mackor med ost och skinka.
Träning: 10 min spinning, 20 min ben
Kalorier: 1547
 
Onsdag: frukost naturdiet shake + banan, lunch 2 frallor med ost + kaka, fika gifflar, middag fullkornscouscous med thai kyckling curry, fika lösgodis
Kalorier: 3400
 
Torsdag: frukost naturdiet bar, lunch banan + keso + cashewnötter + 2 bitar mörk choklad, middag ost och broccoli paj, fika M&M peanut
Träning: 30 min spinning
Kalorier: 1179
 
Fredag: frukost 2 mackor med skinka + banan, lunch pastasallad med fetaost, fika toscabulle + redbull,  middag hamburgare med pommes, 1 pepsi, 1 cider
Träning: ca 25 min överkropp, 30 min intervaller
Kalorier: 2638
 
Dagens vikt: 85,8 kg
Minus från förra v: +0,2
Kvar till delmål 5: 0,8 kg
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: