finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 119

Kategori: Dagbok

Good week, nu är jag i hamn! Jag känner att jag kan släppa vikt-hetsen nu och bara fokusera på hälsa, träning och mentala mål. Detta är ett stort slutmål som har tagit mig 2 år, 3 månader och 9 dagar. Att ens få skriva detta inlägget nu är en stor stolthet som inte går att beskriva. Jag har lyckats med något, som kräver självdiciplin utan dess like, helt på egen hand, och jag har inte gett upp! =)
Jag kommer fortsätta gå ner lite till i fettprocent men har inget mål på vågen, det kvittar nu. 
 
Lördag 9/3: frukost 2 ostbullar med ost, lunch korv med bröd, turkisk yoghurt med honung och valnötter + banan, fika choklad, middag pappaya sallad med grillad kyckling och ris + cola
Träning: ca 30 min underkropp + mage, 5 min löpning
Kalorier: ca 2500
 
Söndag: frukost 3 frallor med ost + kaka, mellanmål cashew nötter, middag korvburgare (hemmagjord), fika kexchoklad
Träning: 10 min uppvärmning, 30 min spinning
Kalorier: 1511
 
Måndag: frukost macka med ägg, mellanmål banan + kolor, lunch äggmacka + varma koppen, mellanmål äpple + kaka, middag kycklinglår med sötpotatis, morötter, rödlök och hemmagjord fetaostkräm + macka, efter träning halv kesella citrus
Träning: 45 min spinning
Kalorier: 1539
 
Tisdag: frukost 1 äggmacka, mellanmål banan, lunch ostpaj + kaka, fika choklad, middag kycklinglår med sötpotatis, morötter, hemmagjord fetaostkräm, halv kesella citrus
Träning: 10 min uppvärmning, 40 min överkropp
Kalorier: 1262
 
Onsdag: frukost knäckebröd + drickyoghurt, lunch chorizogryta + macka, fika choklad, middag hemmagjord korv stroganoff med ris + macka, kvällsmat grapefrukt
Kalorier: ca 2000
 
Torsdag: frukost banan + lätt kvarg med frysta bär, lunch korv stroganoff, kvällsmat äpple + vindruvor
Träning: 10 min uppvärmning, 20 min spinning, 15 min core
Kalorier: 300
 
Fredag: frukost 2 mackor, lunch ciabatta med räkor och ägg, innan träning banan, middag korv stroganoff med ris, fika några bitar godis
Träning: 35 min intervaller, 1 timme överkropp
Kalorier: 1500
 
Dagens vikt: 84,2 kg
Minus från förra veckan: -1,6 kg
Inga fler delmål
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Grattis, vad duktig du är! :D Var stolt nu!

    2013-03-16 | 14:21:19
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se
  • C säger:

    Grymt!

    2013-03-18 | 15:49:18

Kommentera inlägget här: