finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

To whom it may concern

Kategori: Dagbok

För er som har mig på Facebook: jo, jag tränar fortfarande, hårdare och mer än någonsin. Men jag kommer sluta "checka in" på gymmet hädanefter, om det inte är något speciellt. Anledningen är väl att jag mest får negativ respons av folk IRL som ska tycka och pika.
När jag började träna på gym i augusti var jag så himla stolt över att jag vågade gå dit, och att få checka in och visa alla att jag var duktig betydde mycket för mig, som en sporre. Men jag känner inte att den biten sporrar längre så jag skippar det. Jag klarar av att träna utan den moroten. De som intresserar sig för min träning läser ändå min blogg, och det räcker för mig.
 
Yes, it's sweat! 
Känslan när killar sätter sig i maskinen efter mig, och inte höjer vikten ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: