finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

cardio

Kategori: Dagbok

Jobbade 4 timmar förmiddag och 4 timmar kväll idag. Så det blev ett skönt kondispass på gymmet under eftermiddagen, som bekvämt nog bara ligger 10 minuter från jobb. Gymmet ligger desutom i samma hus som min pappa har lägenhet där jag närmaste tiden kommer ha mina hundar på dagtid på grund av renoveringen i mitt badrum. Eftersom han är i Thailand i 1 månad så kan jag komma och gå som jag vill. Väldigt bekväm lösning att kunna gå ut med hundar och träna och äta och jobba inom en 10 minuters radie. 
Jag försöker se det positivt iaf, med tanke på att jag från och med idag varken har toalett eller dusch i min lägenhet, lite smått frustrerande redan efter bara 30 minuter hemma!!! Jag funderade nästan på att flytta in hos pappa några veckor men jag orkar inte bära saker fram och tillbaka, lättare att gå fram och tillbaka med hundarna.
 
 

Kommentarer

  • Kimpaaaaa säger:

    green apple <3

    2013-05-28 | 07:29:37

Kommentera inlägget här: