finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

home sweet home

Kategori: Dagbok

Är hemma från Stockholm nu! Sovit 11 tunga timmar inatt, var helt slut när jag kom hem. Det har varit 4 intensiva dagar men nyttigt och givande. Första kvällen var vi så trötta i huvudet så vi bara gick en sväng, spelade lite biljard och lite dart och la oss ganska tidigt. Andra kvällen stack vi in till city och käkade på restaurang, fikade i gamla stan och gick en runda. Tredje kvällen hade vi grillkväll och gitarren plockades fram och vi satt och sjöng hela kvällen. Jag var faktiskt ganska duktig, trotts att jag va trött så gav jag mig ut på joggingrunda både tisdag och onsdag morgon ensam. Överlag har jag haft väldigt trevligt denna veckan! Det var en bra blandad grupp där alla kom överens och kunde ha kul tillsammans. Intressant att se hur olika vi jobbar över landet, men hur lika våra problem och svårigheter är. 
 
Idag är jag ledig, ska bli skönt med en långhelg. På måndag börjar renoveringen av mitt badrum, vilket innebär att jag inte kommer ha något badrum på 3 veckor. Som tur är har jag både min pappa och 2 gym inom 300 meter så jag får väl försöka lösa det på bästa sätt. Jag bryr mig inte så mycket om toalett+dusch dilemmat för det löser sig. Men att inte kunna ta sovmorgon för att det kommer hantverkare kl 7 är ett värre problem för mig eftersom jag kommer jobba mycket kvällar! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: