finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Köpenhamn

Kategori: Dagbok

Mööööhhhhh, heldag i köpenhamn igår, drack faktiskt bara 1 öl (min första öl någonsin) och 1 drink, men ändå känner jag mig helt kass. Kom hem vid halv 2 på natten och kunde inte sova. Drog och hämtade hundarna från pappa på förmiddagen, redigt sliten. Förstår verkligen inte nöjet i att dricka, det är inte gott, man blir sjukt trött, och man mår inte bra efteråt.
Jag hade tänkt träna nu i 4 lediga dagar men jag vet inte om jag orkar idag. Vi får se hur jag mår ikväll. Pappa ska komma och hjälpa mig borra upp min spegel, nån hylla osv, äntligen efter att ha bott här i 8 månader!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: