finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Kristi

Kategori: Dagbok

Kort arbetsvecka, slutar 12 imorgon sen drar vi ett gäng kollegor till Köpenhamn.
Jag hoppas det kan bli en skoj dag men vi får se! Om folk är dryga kommer jag dra hem tidigt.
 
Sprang igårkväll, kändes inte så bra, måste ta det i intervaller för att orka 5 km. Jobbade kväll idag men lyckades få in en kort lunchträning, sprang 3 km. Mycket på jobb nu, känns stressigt. Ska till stockholm i 4 dagar snart. Jag är inte så mycket för att resa med jobbet, jag hatar att känna mig tvingad till saker. Om jag ska resa någonstans vill jag själv bestämma var hur och när! Ska till stockholm igen i augusti, och till Polen igen i oktober. Jag har svårt att slappna av och känna mig engagerad när jag bara tänker på att jag med skuld och ångest lämnat mina ansvar i andras händer (hundarna).
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: