finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Leg day

Kategori: Dagbok

Började dagen med ett ett skönt benpass i lugn och ro. Har haft långt kvällsmöte idag så jag tog förmiddagen ledigt istället. Imorgon har vi personaldag på jobb och vi startar 8.00 mot okänd destination, förra året blev det Köpenhamn. Det blir säkert supertrevligt men det känns som att 1 hel arbetsdag hade behövts på kontoret för att få undan en del som ligger och behövs göras akut! Hela nästa vecka försvinner åt utbildning i stockholm och jag har smått panik över allt som måste göras. Jag bad om hjälp med 1 simpel uppgift som måste bli klar, att bara ringa och bekräfta en bokning nästa vecka när jag inte är på kontoret, men såklart totalvägrade min kollega. Schysst! Det är bra att veta var man har folk. FU.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: