finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Födelsedag

Kategori: Dagbok

Igår fyllde jag år och mitt jobb hade Gåsamiddag på en av stadens äldsta och finaste restauranger. Ja en av dom dyraste måste det varit också. Ett glas vin kostade dubbelt så mycket som klänningen jag hade på mig. (Säger kanske mer om klänningen än vinet ;)) Men jag hade trevligt. Vi hade förfest på kontoret och kollegorna sjöng för mig. Jag hade klätt upp mig lite extra för kvällen och fick känna mig het i "min lilla svarta". Vi var ett gäng som gick ut och satte oss på en pub sen och skvallrade.
Nu ska jag försöka piggna till och dra till gymmet. Känner att jag behöver ett rejält rygg och axel pass!
 
 
Firade mig själv med"tårta" till frukost ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: