finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

miss my 2nd home

Kategori: Dagbok

Saknar gymmet jättemycket. Har tränat 2 gånger på 2 veckor. Men snart är jag frisk känner jag på mig och jag har relativt mycket "övertid" att plocka ut både från kvällsjobb och jobbresan.
Så planen är mycket gym denna veckan med min förhoppningsvis grymma PWO som jag beställde förra veckan. Jag har aldrig druckit PWO så det ska bli intressant att se om denna funkar på mig!
Känner att jag har svällt upp efter allt ätande senaste veckorna, noll koll på kalorier och massa gottande. Dessa 4 dagar har mest gått till att bli frisk men har hunnit städa, storhandla och som sagt 2 kalas igår. Nu ska jag iväg på middag och sen ska jag däcka tidigt. Jag sov knappt 1 timme inatt för jag fick inte luft och min nässpray gick sönder i pumpen. *panik* Så ligger man där med snustorr käft och tycker synd om sig själv.
cupcake paradise, jag åt 6-7 stycken *krääääk*
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: