finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

PWO

Kategori: Dagbok

Igår körde jag ett mini pass med powerwalk och mage. Idag blev det ett intensivt ryggpass på morgonen. Provade min nya pwo för första gången. Drack den 45 min innan passet. Den enda effekten jag kände var lite pirrande effekt i ben och öron i början. Och sedan en viss värme/svettning under passet. Men tydligen måste man använda den ett tag för att få maximal effekt, så jag får väl fortsätta använda den och se om jag känner något. Jag har ju inte tränat på länge känns det som och jag var lite virrig på gymmet, kom inte på vilka övningar jag borde göra och kände mig svagare än vanligt. Kan iförsig vara förkylningen som gör mig svag.
Känner mig allmänt låg idag. Lite nervös inför operationen nästa vecka. Ska operera bort cellförändringar på min livmoderstapp. Är rädd att bedövningen inte ska ta och att jag ska känna smärtan (det hände en kompis till mig).
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: