finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Smile

Kategori: Dagbok

Hade världens längsta tråkigaste möte idag och kom inte därifrån förrän närmare kl 15. Ställa klockan på 7 en lördag är jag inte van vid! Jag var helt slut i huvudet efter, men efter en promenad i friska luften med hundarna, hjälpte pappa med vinterdäcken och en dos PWO var jag snabbt på banan igen. Har härlig träningsvärk i axlarna från igår. Och fick till ett maffigt rumpa/ben pass idag! PWOn har faktiskt hjälpt mig att uppskatta passen nu. Även om jag inte känner mig peppad innan jag kommer igång, så blir jag riktigt taggad när jag väl får gotta mig i styrkan. Jag blir mindre försiktig runt folk, mer påhittig, mer fokuserad och får bättre självförtroende. 
Nu lite Biggest Loser.... lite Vampire Diaries..... och bara varva ner, äntligen helg! Shit vad jag ska sova gott inatt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: