finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bon Voyage!

Kategori: Dagbok

Har packat väskan inför resan och packat ihop hundarnas grejer. Imorgon fyller min pappa år och jag har köpt biljetter till Miss Saigon på Operan i present åt han och hans fru. Efter jobb imorgon blir det kalas och lämna-vovvar-turné innan jag förhoppningsvis kan lägga mig vid 22 för att stiga upp klockan 4 på morgonen och åka till flygplatsen. Vi får se om jag vågar använda min "fröken sverige klänning" som jag har börjat kalla den, för att jag är rädd för att jag ska vara galet överklädd i den. Jag har inte ens klippt av taggarna än, i värsta fall kan jag lämna tillbaka den när jag kommer hem. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: