finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 148

Kategori: Dagbok

Välbehövlig helg! Ska iväg till gymmet nu och köra slut på mig själv. Ska försöka komma på några hälsosamma matlådor att förbereda inför nästa vecka. Framförhållning is the key. 
 
Lördag 5/10: frukost frallor, fika godis + kanelbulle, middag köttfärsröra i libabröd med hummus
(30 min förbränning)
 
Söndag: frukost scone, innan träning banan, proteinshake, skorpor, efter träning proteinbar, middag grillad kyckling med libabröd, hummus och sallad, fika mörk choklad
(1,5 h underkropp)
 
Måndag: frukost macka + äpple, lunch halv scone med smör, mellanmål proteinbar, mellanmål banan + halv scone, middag kyckling med sallad
(40 min jogging)
 
Tisdag: frukost mackor med ost, lunch fullkornspastasallad med bacon och ost, efter träning proteinshake med kvarg och banan, middag laxgratäng med halv scone
(40 min axlar)
 
Onsdag: frukost 2 frallor, mellanmål banan, lunch hamburgare med pommes, middag grillspett med pastasallad, fika choklad
 
Torsdag: frukost mörkt bröd, lunch spaghetti bolognese, mellanmål turkisk yoghut med granola, fika kakor, middag fläskfilepanna med kantareller och sötpotatis
 
Fredag: frukost bröd, lunch fläskfilepanna med kantareller och sötpotatis, efter träning kvarg med hasselnötter och kokos, middag fläskfilepanna med kantareller och sötpotatis, fika popcorn, chips, gifflar
(1 h axlar/rygg)
 
Dagens vikt: 84,7 kg
Från förra v: -0,3 kg
 
Do I have something on my face?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: