finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 149

Kategori: Dagbok

Lördag 12/10: frukost frallor med leverpastej, lunch fläskfilepanna med sötpotatis och kantareller, middag vegetariska vårrullar med chilisås, fika muffins + mörkt choklad, kvällsmat kycklingspett med grovt bröd
(träning 1: 40 min jogging, träning 2: 1 h mage + bröst)
 
Söndag: frukost mörkt bröd, efter träning swebar, middag kycklingfile med pasta i örtsås, kvällsmat proteinmuffins, mörk choklad
(1 h underkropp)
 
Måndag: frukost proteinmuffins + swebar, lunch pastasallad med lax, avocado och ägg,  mellanmål proteinmuffin, middag pastasallad med lax, avocado och ägg, fika choklad
 
Tisdag: frukost bröd + morötter, lunch pastasallad med lax, avocado och ägg,  mellanmål proteinmuffin, efter träning swebar, middag chili med grönsaker, avocado, keso och pitabröd
(40 min jogging)
 
Onsdag: frukost banan + halv ciabatta med salami/brie, lunch pastasallad med lax, avocado, mellanmål clementin, middag fullkornstortilla med köttfärs och grönsaker, fika blodapelsin
(30 min jogging, 10 min crosstrainer)
 
Torsdag: frukost bröd, lunch 2 grova mackor med köttfärsröra proteinpulver, mellanmål banan, middag fläskkarre med potatis och grönsaker, fika kex + proteinmuffin
(40 min axlar)
 
Fredag: frukost bröd, lunch ciabatta med räkor och ägg, fika kex + proteinmuffin, middag kycklingburgare med pommes, läsk, chips
 
Dagens vikt: 83,7 kg
Från förra v:  - 1,0 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: