finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nr 1 Biatch

Kategori: Dagbok

Uffff, jag vet att man inte ska gnälla men fy fan. Shit vad jag hatar PMS! Jag är superkänslig, har kramp, känner mig nere och blir allmänt tjurig och irriterad. "Som tur är" så är det ju bara dagarna/veckan innan mens men det är jobbigt nog ändå! Skiten kommer ju som ett brev på posten varje månad lixom!!! Möööööööööööög!!!! Låt skiten va över nån gång så att jag får slippa alla dessa skithormoner! Jag kan verkligen inte kontrollera mitt humör alls idag!
 
Stack till gymmet för att springa efter jobb. Blev 7 km och bra svettning. Fick hoppa in och ta ett extrapass i vår juridiska telefon på jobb men där var helt dött så jag lyckades googla lite bra träningspass och har fått lite nya idéer! Har skrivit upp lite träningsschema på en kladdlapp som jag får titta närmare på.
 
Lagade nyss "chili san antonio" (köttfärs) med grönsaker, avocado, keso och fullkornspitabröd. Nu sitter jag mätt och belåten utslagen i soffan. La mig klockan 21 igår för att få ut maximal sömn och funderar på att göra samma sak ikväll. Inte för att jag somnar direkt men det är skönt att varva ner, läsa lite och mysa med hundarna innan man somnar.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: