finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Proteinmuffins med banan och kokos

Kategori: Dagbok

Åh vad skönt att nästan vara klar med alla söndagsbestyr! Jag har varit extra duktig ikväll och gjort proteinmuffins som jag måste säga är sjukligt goda och saftiga!!!! Prova!
 
200 grader i ugnen, 20-25 min
 
Proteinmuffins med banan och kokos
Vispa:
2 ägg
50 gram smält smör
2 dl mjölk
1,5 dl keso
2 dl bakpulver
4 dl vetemjöl special fullkorn
Till sist blanda i fyllningen: 
2 mosade bananer
0,5 dl kokosflingor
 

Kommentarer

  • Kimpaaaaa säger:

    du har glömt att skriva ner proteinet hörröööö :D

    Svar: Man kan säkert ha i proteinpulver om man vill det. Detta receptet hittade jag i affären, från Arla. De tycker väl att protein = mjölk, ägg och keso!
    Fighter

    2013-10-13 | 23:33:40
    Bloggadress: http://mellowinspiration.tumblr.com

Kommentera inlägget här: