finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

run bitch

Kategori: Dagbok

Har haft en ovanligt bra dag! Hade en riktigt trevlig eftermiddag och hittade 20 spänn på gatan. Avslutade med 40 min jogging i parken. Kände att det var så milt väder att jag ville springa utomhus och dessutom behöver jag öva upp mig inför Yddingeloppet 20 oktober. Sprang 4,6 km "bara" och det var riktigt hårt. Jag kom inte riktigt in i andra andningen i det läget där man känner att man springer utan att tänka på det. Lungorna kändes pyttesmå och det var allmänt obekvämt jämfört med att springa på ett löpband inomhus. Måste öva upp min mentala styrka bättre att ignorera smärtan och fortsätta kämpa även när det tar emot.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: