finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

rygg

Kategori: Dagbok

Trodde att jag hade tappat bort mitt gymkort och sprang rundor och letade på Hemköp osv. Fick låna en kompis kort för att ta mig in och leta i omklädningsrummet (dödsolagligt). När jag kom hem hittade jag givetvis kortet i regnjackan jag hade på mig i torsdags. Haha.....typiskt. Fick gjort mitt planerade ryggpass iaf. Ikväll ska jag på bio och se en skräckfilm, så nu kommer jag inte kunna sova på några veckor!! Dags för Yddingeloppet imorgon. Det ska tydligen spöregna, så vi får se hur det går. 
 
Uppvärmning
3x15 marklyft
4x12 stångrodd
3x15 latsdrag
3x15 hantelrodd
3x15 goodmornings
3x15 ryggresningar med vikt
3x15 rodd
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: