finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

stiff

Kategori: Dagbok

Kände mig inte pigg efter jobb men släpade mig bestämt till gymmet för lite löpning. Blev 4,5 km bara och lite skön stretching. Men som sagt, vissa dagar är det helt enkelt kämparglöden som räknas och inte kvaliteten. Var riktigt hungrig och stel i kroppen. Lagade lax och potatis när jag kom hem.
 
Hade lönesamtal med chefen idag och fick väl någon typ av gehör över "mobbningen" som skett mot mig i sommar. Lite fegande från hans sida tyckte jag, men han har ju inte hela historien och han har inte sett det med egna ögon. Men till slut var vi överens om att det absolut inte var OK med personangrepp, att det inte får fortsätta och att det verkar handla om svartsjuka, en generationsklyfta, och att det troligen är hon som mår dåligt och tar ut det på mig utan anledning. Så nu hoppas jag att stämningen blir bättre i gruppen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: