finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Brutalt ärlig

Kategori: Dagbok

Kunde knappt sova inatt. Tog 5 "sömntabletter" (naturläkemedel bara) som jag köpt men det gick inte, tror jag fick iaf 2-3 timmar till slut. Försökte övertala mig själv i några timmar att sluta tänka men det gick inte heller så bra. Vet inte hur jag ska sova bättre, provar stänga ner datorn tidigare på kvällen och läsa en bok för att släppa jobbtankar och annat bry. Trotts att jag läser tills ögonen går i kors så blir jag klarvaken när jag släcker lampan.
 
Fortsatt konferens idag och vi var rätt mosiga i huvet allihopa , vissa var sjuka och chefen har brutit tån så vi var ett tragiskt segt gäng. Jag fick mens (ursäkta min brutala ärlighet) och all min ångest och släppte direkt! Hela kroppen släpper spänningar och jag kan andas fritt igen, känns inte längre som att världen ska falla samman över mitt huvud. Fyfaaaaan vad jag lider av PMS besvär alltså, jag måste prova Femal Balans eller nåt annat så jag får styr på hormonerna. Kan inte minnas att det var såhär extremt innan jag började på p piller för 1 år sedan men jag har alltid haft någon typ av PMS veckan innan mens. Ikväll ska jag stanna hemma och se nån film kanske, köpa något smarrigt som jag tycker om och ha vilodag. 
 
Vill tacka för det stöd och fina ord jag fått av mina läsare och hoppas att jag inte skrämmer bort er med mitt humör. Men jag kan inte vara falsk och jag tänker inte ljuga och låtsas att allt är perfekt. Jag är oftast brutalt ärlig, men skulle aldrig säga något elakt till någon, då håller jag hellre käft. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: