finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

fitspiration

Kategori: Dagbok

Morgonträning med alla pensionärer på gymmet idag. Självförtroendet känns bättre idag, men fan vad jag hatar mina toppar och dalar i hjärnan. Älskar mina nya höststövlar, de får mig att känna mig lite extra kvinnlig på något sätt. Struttin' my stuff down the street. Just nu saknar jag mitt gamla badkar när hösten är kommen och graderna sjunker *brrrrrrr*. Mitt kvällsmöte med middag blev inställt ikväll så nu får jag se till att äta nåt hemma ändå.
 
Min mobilkamera är verkligen sugig och men jag har inte mycket bättre kamera tyvärr. Tråkigt också att bara ha en massa selfies men jag har ju ingen heltidsanställd fotograf till den här bloggen ;) Jag tycker iaf att en blogg får en mycket personligare touch med egna bilder. Googla "fitspiration" kan ni ju själva göra!
 
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Shit, vilka snygga axlar du börjar få!

    2013-09-29 | 19:12:51
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: