finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Irriterad

Kategori: Dagbok

Efter mitt möte idag var jag fett irriterad, och är fortfarande lite faktiskt. Jag blir så arg när folk försöker hota mig mellan raderna för att visa nån makt som dom egentligen inte har. Fett irriterad. Men jag försökte göra något bra av dagen ändå. Tog en solig promenad med vovvarna och sen stack jag till gymmet och sprang 4,5 km. Gjorde sallad med grillad kyckling och fortsätter kolla på mitt kära Biggest Loser. Biggest Loser är som en liten snuttefilt för mig, min trygghet och mitt sällskap. Säga vad man vill om dokusåpor men jag är bara så imponerad av hur otroligt fina människor det finns. Ibland får man nästan lite hopp om mänskligheten. Jag är glad att jag känner några såna fina människor på riktigt också, dom finns inte bara på TV.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: