finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

konferenshelg

Kategori: Dagbok

Har haft konferens hela dagen, rätt drygt att förlora hela helgen men det är ju mitt jobb. Det gör också att man kommer sina kollegor närmare att komma iväg och anordna saker ihop. När jag kom hem drog jag till gymmet och sprang 30 min, körde lite magövningar och drog hemåt. Har varit ganska oinsprirerad på gymmet senaste veckorna, känner inget syfte, mål eller nöje.
 
Lagade precis chili con carne till middag, har haft dåligt samvete över att jag blivit dålig på att laga mat hemma. Det blir dyrt att äta ute eller köpa färdigmat hela tiden. Men det är så oinspirerande att stå på Willys varje helg och inte vara sugen på något över huvud taget! Men min hy har blivit så mycket bättre av att sluta på läsk. Har druckit någon enstaka läsk på senaste 6 veckorna men annars har jag hållt mig till vatten, te, mjölk, ibland light saft eller celcius. Nu ska jag luta mig tillbaka med en tecknad film innan jag däckar inför morgondagens arbetspass...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: