finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 144

Kategori: Dagbok

Har haft dålig aptit denna veckan, bara ätit för att jag varit hungrig men det har tagit emot i munnen. 
Har inte riktigt orkat engagera mig i matlagning heller, det enda jag har lagat är köttbullarna. 
 
Lördag 7/9: frukost kesella citrus, lunch mackor med ost, kvällsmat fiberhavregrynsgröt med blåbär, proteinpulver och banan, efter lopp banan, chokladmjölk
(Midnattsloppet: 1 mil 67 min)
Kalorier: 1600
 
Söndag: frukost ostfrallor med ost, middag pizza med gorgonzola och oxfile, fika lösgodis
Kalorier: 2200
 
Måndag: frukost whey protein, banan, mellanmål äpple, lunch fullkorns pastasallad med bacon och ost, middag hemmagjorda köttbullar med grovt bröd, fika tårta + kaka + cola
Kalorier: 2000
 
Tisdag: frukost 2 mackor med ost, lunch köttfärslimpa med grönsaker och gräddsås, middag kycklingsallad med nötter och kvarg, fika choklad
Kalorier: 2400
 
Onsdag: frukost 2 grova mackor, lunch grova mackor med köttbullar, mellanmål banan, middag kycklinglår med mozarella, tomat och avocado, fika kexchoklad
(30 min spinning, 10 min mage)
Kalorier:2000
 
Torsdag: frukost 3 mackor, lunch knäckebröd med köttbullar, mellanmål swebar + kesella citrus, efter träning swebar, middag färdigmat findus
 (20 min jogging, 20 min crosstrainer. 5 min mage)
Kalorier: 1800
 
Fredag: frukost halv portion havregrynsgröt med blåbär och mjölk, efter träning swebar, middag ris med nötkött, kvällsmat swebar
(1 h överkropp)
Kalorier: 950
 
Dagens vikt: 83,3 kg
 Från förra v: -1,6 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: