finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Sleepy

Kategori: Dagbok

Efter konferensen idag somnade jag snabbt under täcket i soffan, till det trygga ljudet av min favoritsäsong av Biggest Loser. Jag såg klart alla säsonger av BL i sommras och har saknat Bob, Jillian och Alison, och pipandet av vågen!! När jag vaknade stack jag till gymmet och körde 45 min förbränning. Har tagit ledigt imorgon, ska bara städa, handla, tvätta, träna osv. Nu längtar jag till min varma säng och min spännande bok.
Har fått lite insikt i helgen, pratat med både vänner och kollegor som har det tufft just nu. Mina egna problem känns inte så stora i jämförelse. Jag gillar uttrycket "om alla la sina problem synligt i en hög så hade du snabbt tagit tillbaka dina egna". 
 
Jag vet att jag skulle göra upp en helt ny träningsplan efter Midnattsloppet. Men jag är så sjukt opeppad faktiskt, jag set inte fram emot träningen längre och jag ger inte allt när jag är där. Jag ser till att få det gjort på invand rutin men det är inget nöje i det tyvärr. Får se hur jag ska hitta tillbaka, om det bara är en svacka?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: